Met remote system monitoring controleren wij jouw IT-omgeving continu. Dit doet Infradax 24/7, zodat er bij calamiteiten direct actie wordt ondernomen. Door het non-stop monitoren kunnen wij problemen voorkomen. Hierdoor blijven alle systemen beschikbaar en kunnen alle bedrijfsprocessen doorgaan. Het oplossen van eventuele problemen doen wij van afstand. Als er een onderdeel vervangen moet worden, sturen wij een engineer of het losse onderdeel naar je toe.
Download hier onze support tool ►
Bij Infradax bieden we je een support contract dat past bij jouw organisatie. Met 24/7 support staan wij dag en nacht voor je klaar. Mocht er een calamiteit zijn, dan komen wij direct in actie. Door onze remote system monitoring services kunnen wij van afstand jouw hardware beheren en problemen snel oplossen. Bij grotere problemen is er binnen 4 uur een engineer op locatie. Onze specialist verricht herstelwerkzaamheden, zodat jouw servers, storage en networking binnen een dag weer uptime kunnen zijn.
* Verplicht in te vullen
De remote system monitoring services is optioneel bij een 24/7 critical mission support contract. Het servicecontract wordt volledig op maakt gemaakt en groeit met jouw organisatie mee. Dankzij zo’n flexibel support contract waarborg jij de kwaliteit en beschikbaarheid van jouw IT infrastructuur voor de lange termijn.
Lees meer over de servicecontracten van Infradax.
Gebruik maken van de remote system monitoring services voor jouw IT-omgeving? Neem vrijblijvend contact met ons op en wij bieden je een offerte met een scherpe prijs. Samen met jou maken onze consultants een IT support contract op maat.
Geïnteresseerd?
hello@infradax.com
+31 33 789 00 36