+31 (0)33 789 00 33NL EN DE FR
« Terug naar support overzicht

Lenovo support

Lenovo support op maat nodig? Bij Infradax is een support contract helemaal op jouw wensen af te stemmen. Daarnaast bespaar je kosten, omdat wij efficiënter te werk gaan dan traditionele OEM support. Onze servicecontracten zijn flexibel en volledig aan te passen op de ontwikkeling van een bedrijf. Je kunt kiezen voor 24/7 IT support of 9/5 Next Business Day support. Voor het merk Lenovo hebben onze consultants en engineers specialistische kennis, zodat ze voor elke server, storage of networking hoge kwaliteit support leveren.

Voordelen Lenovo support bij Infradax

  • Voordeliger dan traditionele OEM support;
  • Flexibel support contract op maat;
  • Keuze uit 24/7 en 9/5 Next Business Day support;
  • Voor storage, servers en networking hardware;
  • Verlengen IT lifecycle;
  • Gespecialiseerde engineers en consultants.

Service levels voor support contracten

Met de professionele ondersteuning van Infradax zorg je voor een IT-omgeving die continu beschikbaar en uptime is. Jouw hardware blijft hierdoor voldoen aan alle operationele eisen. Daarnaast ben je verzekerd van een vervangend systeem bij een total system crash. Ook kun je kiezen om een health check te laten doen door een certified engineer. Als basis voor de Lenovo support heb je de keuze uit de volgende service levels:

  • Infradax Platinum – 24/7 full support;
  • Infradax Gold – 9/5 Next Business Day onsite support;
  • Infradax Silver – 9/5 Next Business Day spare part onsite support.

Vraag offerte aan voor Lenovo support

Voor jouw IT infrastructuur een Lenovo support contract aanvragen? Neem hiervoor contact met ons op en jij ontvangt snel een offerte met een scherpe prijs.

VRAAG EEN OFFERTE AAN

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor Lenovo support.

Share in your network: