Met het hoogste service level van Infradax ben jij verzekerd van 24×7 IT support voor jouw datacenter omgeving. Dit noemen wij het Platinum service level. Wanneer hardware-onderdelen niet meer functioneren, vervangen wij ze dezelfde dag nog. Binnen 4 uur na jouw melding is er een gecertificeerde engineer onsite. Daarnaast regelen wij een vervangend systeem bij een total system crash. Ook krijgt jouw hardware een health check (optioneel) door een gecertificeerde engineer.
VOORDELEN PLATINUM SUPPORT:
- 24×7 mission critical support;
- Scherpe tarieven;
- Flexibele contracten vanaf 1 maand;
- Zelfde dag nog on-site ondersteuning en part replacement;
- Binnen 4 uur certified engineer op locatie;
- Meerdere merken onder 1 contract;
- Periodieke health check (optioneel);
KIES SUPPORT LEVEL OP BASIS VAN JOUW EISEN
Het support level kun je volledig laten aansluiten op jouw operationele eisen. De support contracten van Infradax zijn namelijk flexibel. Dat betekent dat jij de ondersteuning kiest die perfect aansluit op jouw IT-omgeving. Zo houd jij de volledige controle en continue beschikbaarheid van de IT-infrastructuur en verleng je de IT lifecycle. Meer support levels van Infradax:
- Gold (9×5 support);
- Silver (9×5 support).