+31 (0)33 789 00 33NL EN DE FR
« Terug naar support overzicht

Sun/Oracle support

Voor efficiënte Sun/Oracle support ben je bij Infradax op de goede plek. Op basis van jouw specifieke wensen maken wij een support contract op maat. Hierdoor krijg jij de beste service voor de Sun/Oracle hardware. Je hebt de keuze uit 24/7 full IT support en 9/5 Next Business Day support. Omdat wij veel onderdelen en de specialistische kennis in huis hebben, kunnen wij heel snel schakelen bij calamiteiten. Jouw IT infrastructuur blijft hierdoor continu beschikbaar.

Voordelen Sun/Oracle support bij Infradax

  • Minder kosten dan traditionele OEM support;
  • Flexibel support contract op maat;
  • Keuze uit 24/7 en 9/5 Next Business Day support;
  • Voor storage, servers en networking hardware;
  • Verlengen IT lifecycle;
  • Gespecialiseerde engineers en consultants.

Support contract op maat voor Sun/Oracle hardware

Voor alle servers, storage en networking hardware van Sun/Oracle bieden bij maatwerk support. Jouw bedrijf of klant voldoet met zo’n servicecontract aan de operationele eisen die jij hebt gesteld. Bij een total system crash ben je verzekerd van een vervangend systeem. Bij full support krijg je dit nog dezelfde dag. Bij 24/7 zit ook een health check inbegrepen. Bij 9/5 support is deze check optioneel. Voor een Sun/Oracle support contract gelden de onderstaande service levels als uitgangspunt:

  • Infradax Platinum – 24/7 full support;
  • Infradax Gold – 9/5 Next Business Day onsite support;
  • Infradax Silver – 9/5 Next Business Day spare part onsite support.

Vraag offerte aan voor Sun/Oracle support

Service contract op maat voor jouw IT hardware? Neem dan snel contact op met onze consultants. Zij bieden je een scherp geprijsde offerte voor Sun/Oracle support.

VRAAG EEN OFFERTE AAN

Vraag vrijblijvend een offerte aan voor Oracle/Sun support.

Share in your network: