+31 33 789 00 33 hello@infradax.com LinkedIn
Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

MANAGED SERVICES

  • Grip en controle
  • Schaalbaar en flexibel
  • Vast bedrag per maand
  • Tijd- en kostenbesparing
  • Beveiligd en beheersbaar
  • Kwetsbaarheid voorkomen

Wil je echt alle zorg voor beheer en onderhoud van de IT-infrastructuur uitbesteden, dan zijn de Managed Services van Infradax de oplossing. Hiermee gaat onze ondersteuning nog verder dan met onze Proactief beheer dienst. Wij zorgen bijvoorbeeld ook voor alle standaard wijzingen (zoals online werkplek inrichten, accounts aanmaken), updates, oplossen van incidenten (zonder meerkosten) en eventueel het functioneel applicatiebeheer. Je eigen IT-team kan daardoor volledig focussen op ondersteuning en nieuwe projecten voor jullie business.

 

VOLLEDIGE ONDERSTEUNING VOOR EEN VAST BEDRAG

 

Voor een vast bedrag per maand zorgen wij volledig voor al het beheer van de IT-omgeving. Met actieve monitoring voorkomen wij ook proactief dat er problemen ontstaan, want voorkomen blijft beter dan genezen. Je kunt ook kiezen voor minder uitgebreide ondersteuning en op- en afschalen tussen onze pakketten. Onze Proactief beheer dienst blijkt voor de meeste organisaties het meest geschikt. Daar kun je dus ook eerst mee beginnen en dan kijken of opschalen nodig is.

 

VOORDELEN VAN MANAGED SERVICES

 

  • Wij nemen de volledige zorg voor jouw IT-infrastructuur uit handen
  • Inclusief incidenten en onverwachte wijzigingen
  • Jouw team kan zich volledig richten op nieuwe projecten
  • Tijd- en kostenbesparing
  • Meer tijd voor ondersteuning van de business
  • Single point of contact
  • Vast bedrag per maand

Of laat een bericht achter hieronder

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kan ik je helpen?

Jesse Hogeboom

IT Lifecycle Specialist

hello@infradax.com+31 (0)6 55 88 42 54

Tevreden klanten die u voor gingen

Stats

300+

(Support) contracten in beheer

15 jaar

Ervaring

36

Medewerkers

MANAGED SERVICES GAAT VERDER

De ondersteuning van onze Managed Services gaat verder doordat wij ook alle standaard wijzigingen (aanvragen accounts, autorisatie aanpassingen, online werkplek inrichting), incidenten en updates binnen het vastgestelde maandbedrag uitvoeren. Ook de kosten van onverwachte incidenten of wijzigingen zijn op voorhand gedekt. Wijzigingen en incidenten worden opgelost met onze vaste methode, gebaseerd op ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Onderdelen die hiervoor worden gebruikt zijn:

  • Change management
  • Incident management
  • Problem management
  • Release management
  • Servicedesk

Het vaste bedrag per maand is gebaseerd op onder andere het aantal servers en vestigingen van je organisatie en de complexiteit van het netwerk. Waar mogelijk worden werkzaamheden ook op afstand uitgevoerd.

 

MEER WETEN OVER ONZE MANAGED SERVICES?

Wil je meer weten over de mogelijkheden van onze Managed Services voor jouw IT-infrastructuur? Stel je vraag gerust vrijblijvend aan specialisten.